۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

به امید آزادی ایرانمان

3 سال که از کشورم از جایی که متولد شدم دورم......من نظر شخصیمو میگم.هرکسی نظر خودشو داره....با اینکه 3 سال ایرانو ندیدم....یا شهری که داخلش به دنیا اومدم....با اینکه کلی خاطره دارم هیچوقت احساس دلتنگیشو نکردم....دلم فقط هر روز و هر شب هوای پدر و مادر وخواهر عزیزم رو داره.......زمانیییی دلتنگ ایران وطنم میشم که آیران یه کشور آزاد باشه..هموطنام بتونن آرامش خاص خودشونو داشته باشن..و یک زن بتونه تو ایرانش آزادگیه بیان داشته باشه.و بتونه بدون اینکه تحقیر بشه رندگی کنه او نوقته که مهسا دلتنگ ایران میشه.....الان هیچ حسیییی به یران با این شرایطش ندارم.به امید آزادی ایرانمان..فریاد میزنیم...آزادیییییییییییییییییییییی
مهسا.....2013..3..30
استقلال آزادی بازگشت پادشاهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر